26 Ekim 2013 Cumartesi

LilaKutu Ekim...

Merhabaa... Lilakutum sonunda geldi gerçekten merakla bekliyordum biraz geç oldu ama yazıyı bugün yayınlayabildim.. Açıkçası bu kutudan umudum çok yoktu çünkü geçen ki kutu daha belirgin ve doluydu...

NYX maskarayı kesinlikle kullanacağım ki şuan çok memnun kaldığım maskaram city style olsa bile, günlük kullanıp bitirmeyi düşünüyorum.. Tabiki tam boy gönderilmiş...

Açıkçası ilk kutuya baktığımda bir tek maskaranın kullanılabilir olduğunu düşünmüştüm... Pangea ürünlerine bayıldım cildimi çok güzel aydınlattı maskesini tekrar alabilirim diye düşünüyorum.. Ama biraz pahalıymış..

Akıleine ayak ürünlerini anneme verdim:)
Nuhi Paris isimli koku çok güzel gerçekten, pastelin şeker kokulu parfümü ise çok çocuksu en azından ben biraz daha belirgin kokulardan yanayım kullanmayacağım bu nedenle...

Toni&Guy Saç spreyi deneme boyu bende 2 tane oldu, geçen ki lilakutu siparişimden:)

ve bu arada saç kremi ve saç şampuanı ise patladı:( ama kullanabileceğim bir ürün değildi zaten...

Açıkçası başta gözüme az görünsede çıkan ürünler, aslında işe yarar az ve öz bir kutu olmuş...
 Ama tekrar alacakmıyım; 1 kez daha şans verebilirim...

İyi günler mutlu haftasonları....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder