2 Ağustos 2013 Cuma

Kırmızı Tulum Furyası ve been...

Şu son 1 haftadır kırmızı tulumlara ölüyor bitiyorum kaliteden şaşmam dedim girdim online alışveriş sitelerine aradığım türlü ürün malesef çıkmadı çok aradım çok bulduklarımda 800-900 TL felandı...

Burcumunda verdiği etki ile kırmızıya olan düşkünlüğüm had safhada.Hatta kendim dikebilirmiyim deyince, olmadı tutturamadım aksilikler oldu.

Aşağıdakiler hasta olduklarım;



Ee bunlar pahalı olanı :(

Çok araştırdım çok fakat bir sitede bulabildim çok şükür tüm bedenleri tükenmiş, bir tek 42 kalmıştı, havalara uçtum tabi, hemen sipariş ettim sitesinin ismini yazmıyorum reklam sanılmasın diye çok dikkatliyim bu konuda..

Aldığım tulum aşağıda;
Bana kalırsa çok hoş bir nar kırmızısı bayıldım özellikle cep detaylarına, bu yaz sık sık kullanıcam, özellikle haftaya gideceğimiz tatilde inşallah:))Kapıda ödeme ile aldım, ayrıca yanında
tişört hediye etti firma:)

FİYATI; 24.90 TL :)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder