27 Ağustos 2013 Salı

İnceleme: Nose Up adlı burun inceltici...


Bugün bir inceleme yazısı ile karşınızdayım, burun inceltici heryerde bulabileceğiniz bir çin malı ürün bu. Bende ameliyatlık olmasada tombul bulduğum burnumun biraz daha ince ve kalkık görünmesini istiyordum.

Eh işte 2 aydır aradım taradım buldum , ama unutmayın etrafta 40-50 tl'ye satıyorlar inanmayın, parada vermeyin arkadaşım bana 3 paket yurtdışından getirdi ve tanesi 1 dolar ve kesinlikle ileri paralar vermeye gerek yok..

Ben işe yarayacağını hiç ama hiç düşünmüyordum, ama çaresizlikten kullandım tabi 1 ayın sonlarına doğru özellikle etrafımdaki kişilerden burnun küçülmüş diye laflar duyunca sevindim tabi sabırla kullanmaya devam ettim gerçektende inceldi diye yorumlar aldım. Ben günde 1 defa bazı günler 2 defa olmak üzere 1,5 ay felan düzenli kullandım ve sonucuda gördüm çin malı ve ucuz diye geçmiyecekmişsin demek ki, mutluyum bu ürünü denediğim için sizde benim gibi burnunuzdan muzdaripseniz buyrun deneyin ama ne yazıkki kemerli veya çıkık burunlarda pek etkili olmayacaktır özellikle, yaşınız geçmişse.Gençseniz kemikleriniz gelişim çağında olduğu için bir şansınız var tabi..

Herkese mutlu haftalar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder