30 Temmuz 2013 Salı

Perricone Md Blue Plasma


Perricone md ürünlerine bulaşalı 4-5 ay oluyor vallahi benim ondan öncesine kadar haberim yoktu fakat memnun kalanların sayısı oldukça fazlaydı. Ben Perricone Md nin iki ürününü kullanıyorum biri Cold Plasma diğeri ise Blue Plasma, cold plasma apayrı bir konu ve sonra anlatmaya çalışacağım.

Blue Plasma ne mi?



Göründüğü üzere çok cici bir buz mavisi başta yapay bir görüntü oluşturuyor ama ürünün kalitesi kullanımından sonra ortaya çıkıyor. Ürün için dermokozmetik lafı biraz yanlış kaçıyor. Bu ürün ilaç gibi adeta zaten kullanılan ambalajda belli ediyor.

Benim cildimdeki etkileri şunlardı;

*Ciddi kızarıklıklarım oluyordu, özellikle de yanaklarımda bunları yatıştırdı.

*Yumuşaklık veriyor cilde, sadece gece uygulandığı için artı bir bakıma gerek duymuyorsunuz.

*Kırışıklıklara etkisini gözlemleyemedim olmadığı için.

*Sabah uyandığımda cildimde bir aydınlık vardı.Beyazlatmadı ama daha bir berraktı.

ve arkadaşlar ürünün bir artısı da verdiği özellikler geçici değil yani her aynaya baktığınızda bıraktığı faydaları görebiliyorsunuz. Alabilecekler için fiyatını oldukça hakeden bir ürün.Mutlaka tavsiye ederim..


2 yorum:

  1. hemen not ettiğim bir marka oldu ilk kez duydum ama etkileri oldukça iyimiş :) bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve izleciniz oldu bende beklerim

    YanıtlaSil
  2. tabi ne demek, evet etkili bir marka özellikle günlük nemlendiricilerini denemeni şiddetle öneririm:)

    YanıtlaSil