29 Temmuz 2013 Pazartesi

Nivea Pure&Natural Tonik

Akneye meyilli ve lekeli bir cildim olduğundan, cildimin bakımına sürekli dikkat etmem gerekiyor. Bazen sıkılıyorum bakım yapmaktan bazende aksine çok ilgili alakalı oluyorum.

Şimdi size beğendiğim bir tonikten bahsedeceğim, şuana kadar iki kez tonik kullandım, birincisi Oriflame'in lavantalı toniğiydi. Pek memnun değildim, açıkçası yüze parfüm sürmek gibi birşey diye bilirdim toniği aylarca bitirememiştim lavantalı toniği.

Geçenlerde watsons'da gördüm ve almış oldum. Öncelikle içerisinde bulunanlar oldukça dikkat çekiciydi argan yağı ve aloe vera bulunuyordu. Ayrıca hafif alkollü bir tonik çok kuru ciltlere nemlendiricisiz öneremem bu ürünü..
ve ayrıca benim cildimde gözlemlediklerim şunları kullanmaya başladığım 20.gün sonunda...

*Cildimi germedi, aksine rahatlattı buzdolabında bekleterek kullanmanızı öneririm bu yaz aylarında
daha ferah oluyor.
*Kesinlikle etkili bir ürün benim cildimi yumuşattı ve kokusu harika. Argan yağının mucizevi güzelleştirici
etkisini görememiş olsam da aydınlık verdiği kesin.
*Bir üründen fazla şey beklemeyen sadece ferahlamak ve temizleme sonrası kirlerden yüzünü arındırmak için 
kullanmak isteyen kişilere öneririm. Yaz ayları için uygun ve ucuz bir ürün.
Fiyatı 14 TL


Bir sonraki post'ta görüşmek üzere....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder