29 Temmuz 2013 Pazartesi

2 ay önceki Kimyasal Peeling deneyimim..



Merhaba arkadaşlar, bu deneyimimi paylaşmamın birçok kişi açısından faydalı olacağını düşündüm. Benim kimyasal peeling uygulamam 2 ay önce oldu. Emin olun şuan çok memnunum detaylar için yazıyı okumaya devam edin.

Ergenlikten kalma kırmızı sivilce izlerim vardı. Güneş lekeleri de çenemde çok vardı. Ben bu uygulamayı yaptırmadan önce 3-4 ay araştırdım ve yaşadığım şehir olan Trabzon'da güvenilir bir güzellik merkezi aracılığı ile yaptırdım.(Reklam sanılmasın diye ismini vermiyorum)
İlk seansa girmeden önce bir muayeneden geçiyorsunuz yüzeysel ve derin olmak üzere iki tür çeşit bulunuyor, benim yüzüm mayın tarlası gibi olduğundan doktor derin peeling de karar kıldı. Ertesi gün ilk seans başladı.

Öncelikle doktor çok bilinçliydi zaten doktor olmadan yapan kişilere gitmemenizi öneririm. Yüzümü su gibi kıvamlı bir solüsyonla temizlediler ardından, doktor özellikle lekelerin olduğu yere bir çubuk yardımıyla kimyasal sürdü.(Soyulmayı sağlayan sıvı)

İlk seans bu şekildeydi. Yüzüm çokda berbat olmadı çünkü çok dikkat ettim ve eğer yaptıracaksanız sizde 50 faktör güneş kremi kullanın. Güneşe çıkmayın yüzünüzü yıkamayın. 2.gün kabuklanmalar başladı sonra iyi olacak diyerek kendimi teselli ettim. Bu şekilde geçti günler tam 1,5 ay sonra tüm seanslar tamamlandı. 2 haftada bir uygulanıyordu.

Yara bere çok çektim diyim size, ama gün geçtikçe iyilendi ve sonunda mükemmel bir ciltle karşı karşıya kaldım. Öncelikle kırmızı lekelerden tamamıyla kurtulmuştum ama ne yazıkki çenemdeki güneş lekeleri azda olsa belirgindi doktor bunun önemli olmadığını söyleyince kabul edip eve döndüm. Ama o kırmızı lekeler gitti ya benden güzeli yok.

Size diyeceğim o ki kesinlikle bu tip problemi olanlar yaptırsınlar, korkmasınlar zorlu geçiyor 1-2 ay ama sonunda çok memnun kalıyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder